علی سان رحیمیعلی سان رحیمی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

علی سان رحیمی

علی سان ناز من داره میره اموزشگاه زبان

1393/3/30 11:07
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم   علی سانم چند ماه پیش رفتم و تو کلاس زبان اریان ثبت نامت کردم ولی چون تعداد نفرات کم بود کلاس تشکیل نمیشد که خوشبختانه 25 خرداد زنگ زدن و گفتن کلاسا دایر شدن که شما هم با هزاران علاقه اماده شدی و با من رفتیم اموزشگاه بغلفکر نمیکردم به این راحتی با معلم و دوستات انس بگیری اما خیلی مودبانه معاشرت میکردی انگار چند ساله میری اموزشگاه اونجا همه 4 سال به بالا هستن و شما کوچولوی کلاس هستیدرسخوانامیدوارم در تمامی مراحل زندگیت موفق باااااااااااااااااشی پسرکم                              همکلاسیهای علیسان جونووووووووووووو اینجا با اتا حموم کردی و خیلی خوشحالی چون همیشه من حمومت میکنم و از وقتی بزرگ شدی بار اوله با بابایی من رفتی حمومو اینم از لباسای خاله مهسا که انا تن شما کرده و شما خیلی دوسشون داری از تنت در نمییاریشما عاشق ذرت هستی و با اشتیاق کامل در حال صرف کردن هستی و به خاله و انا هم اصلا نمیدی                           

پسندها (4)

نظرات (8)

حانیه
2 تیر 93 15:48
همیشه موفق باشی علیسان جون
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
سلسام فدات حلنیه جون
منوص
2 تیر 93 21:20
سلام عزیزم وبلاگت خیلی زیباست تبریک میگم یه پیشنهادی دارم براتون یه سایت معتبر هست واسه همه مخصوصا مامانها هم پزشک انلاین داره سوالهارو جواب میده هم کلی مطالب علمی وجایزه ومسابقه داره یه سر بزن خوشت میاد ثبت نامشم خیلی راحته اینم لینکشhttp://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
عززیزم ممنون از راهنماییت در ضمن از تعریفت ممنونم
(مامان سویل)
4 تیر 93 1:18
(مامان سویل)
4 تیر 93 10:40
به به چه پسر نازیییییییییییییییییییییییی جووووووووووووووووووووووونم
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
ممنونم مامان سویل خانم حتما بهتون سر میزنیم
اتی مامان
5 تیر 93 12:45
1000ماشالله به علی سانخاله جون تو خیلی شیرین و دوست داشتنی هستیتا همیشه برای مامانی وبابابی بمون
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
فدات شم خاله جونی
فاطمه مامان باران
9 تیر 93 21:47
سلام عزیز دل خاله انشاالله دانشگاه رفتنت از همه هم کلاسیات عسل تری ناقلا دخمل بودنم بهت میادامیبوسمت عزیز دلم
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
مرصی خاله فاطمهلطف داری روی باران جونو ببوس
مامان سویل
15 تیر 93 10:58
سلام ناهید جون راستی شما هم تبریز تشریف دارین؟[پاسخ
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
سلام مامان سویل خانم بله ماساکن تبریز سردرود هستیم
عاشق و دلسوخته
8 مرداد 93 21:01
بابا بلال باز ای بابا سفر؟؟؟منو خبر نمیکنید؟؟؟خدا رو شکر که عاشق و دلسوخته هم واسم پیدا شده