علی سان رحیمیعلی سان رحیمی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

علی سان رحیمی

بهمن 1396/11/16

1396/11/16 12:21
332 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علیسانم...عزیزم منو ببخش که مدت زیادی هست که عکساتو نزاشتم و خاطرراتت رو ثبت نکردم..مشکلاتم در حد بسیار زیاد بود و فرصت هیچ جیزی رو نداشتم دلم همش اینجا بود عزیزم ......وای اکه بزرگ بودی و درکم میکری و همدمم میشدی نمیدونی چه ها کشیدم تو این سه چهار ماه ولی با اینکه هشت سال بیشتر نداری عجیب دل مردانه و بزرگی داری گاهی وقتا یه کارایی میکنی یه حرفایی میزنی که بخدا دلم میخواد سرم رو رو سجده نگه دارم که خدایا شکرت بابت نعمتی که بهم دادی واقغا برام بهترین نعمت دنیا و اخرتم هستی000راستی پسر عموتم 4 بهمن به دنیا اومد ابوالفضل کوچولو خیلی دوسش داری و همش میگی ما هم بگیریم حتی شبا با عروسک میخوابی یه شب یواش اومدم تو اتاقت که ببینم چیکار میکنی دیدم روی تختت نشستی و توی تاریکی دوتا دست کوچیکتو بردی بالا هر قد گفتم علیسان پسرممممم چی شده از خدا چی میخوای بهم نگفتی تا با اصرار و التماس ازت پرسیدم که گفتی بین خودمون باشه حتی به بابا هم نگو<که گفتی از خدا میخوام بهمون اونقد پول بده که ما هم بچه بخریم....اخه من قربون اوت دل مهربونت بشم مادر جان.............مشکلات بدجور کمرم رو شکسته اگه تو نبودی خدا میدونست امروز در چه حالی بودیم....خدایا شکرررررررررررررررررررتبغلمحبتبوس

پسندها (1)

نظرات (0)