علی سان رحیمیعلی سان رحیمی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

علی سان رحیمی

عکس های سیزده به در/در باغ

1394/1/14 15:50
376 بازدید
اشتراک گذاری

علیسان جونم راستش امسال اصلا دوست نداشتم برم سیزده به در //اخه شما خیلی شلوغ شدی و با همه زود دعوا میکنی و بند وبساطت هم چوب و تفنگ وکشتی گرفتن شده...اما بابایی اصرار کرد که بریم و اماده شدیم و رفتیم و من فقط از ماشین پیاده شدنت رو دیدم رفتی سراغ عرفان و ابوالفضلخستهوتا شب بماند که چه کشیدم سر تیر کمان که درست کرده بودین فقط دعوا بود که باید بزرگترش مال من باشهتعجبیه بارم خوردی به زمین و گریه ات بند نمیشد تا من زانوتو بوسیدم بابا هم بوسید و گریت بند شدبوسخلاصه ساعت 12 شب شد و برگشتیم و شما اصرار داشتی که بمونیم باغ که قیافم اخر شبیشاکی اینطوری شد ....سبزه ی سیزده البته این عکس قبل سیزدهه که هنوز رشد نکرده بود ولی روز سیزده خیلی زیبا شده بودخخخخخخ اینجا داشتی با طناب ابوالفظل پسر خالمو خفه میکردی که در حال فرار و دعواتون عکس گرفتمتو این عکس دندونت درد میکرد و من کلاه گزاشته بودم سرت تا هوا نگیره..اما شما عین خیالتم نبود و داشتی علف های هرز رو میکندیخلاصه صحنه و ماجراهای زیادی بود اما شما اصلا نمیزاشتی عکس بندازم و تا میدیدی فرار میکردی و یا گریه میکردیقه قهه

پسندها (1)

نظرات (2)

حانیه
18 فروردین 94 23:02
سال نو مبارک علیسان جون و مامان ناهید سالی پر از خیر و برکت و شادی انشاالله
شبنم.س
19 فروردین 94 0:24
همیشه بخوشی شادی روزمادر به شمادوست عزیز مبارک