علی سان رحیمیعلی سان رحیمی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

علی سان رحیمی

ولنتاینت مبارک تنها عشقم

1393/11/24 12:04
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجحول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله ی محبت پدید اید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گزشت///اولین و اخرین عشقم با تمام وجودم به وسعت ستاره ها و کهکشانها دوستت دارم////میگویند ولنتاین یعنی ابراز عشق به کسی که جز او عشق دیگری در دلت نیست پس ای عشقم/ای نفسم/ای که بدون تو دنیا برایم یعنی هیچ/ولنتاینت مبارک===پسرم وقتی بزرگ شدی وقتی معنی niniweblog.comعشق را فهمیدی یادت نرود که قلبم با نفسهای تو می تپد و یک لحظه بدون تو یعنی مرگ برایممحبتمحبتهیچ وقت فراموشم نکنniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان الیار
25 بهمن 93 0:26
ولنتاین مبارک. خیلی پسر نازی دارین خدا حفظش کنه.
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
فدددددددددددات بشم لطف داری
مامان مهدیه
8 اسفند 93 17:56
عزیزم امیدوارم همیشه کنار پسر گلت شاد باشین.
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
مرصی عزیز خدا امین جون رو . حفضش کنه
یسنا
9 اسفند 93 12:34
عکس نی نی های خوشگلتوتنو برای نی نی عکس بفرستین تا بهشون جایزه بدیم http://www.niniaxs.ir