علی سان رحیمیعلی سان رحیمی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

علی سان رحیمی

بارش برف و ماجرای پسر کوچولوم

1393/11/23 15:57
285 بازدید
اشتراک گذاری

راضی امرniniweblog.comوز پنج شنبه از صبح برف داشت می اومد و شما عسلم انچنان شوق کرده بودی که میخوام برف بازی کنمتعجبادم برفی بسازمخطابالاخره بردمت بالا تا بازی کنی....از ان جایی که خودتو مجهز به دستکش و کت کرده بودی تا رفتی برف بازی گفتی مادر یخ زدمقه قههاخه شما خیلی به بدنت اهمیت میدی سرما ی زیاد مزاحم برنامت شد و فقط پنج دقیقه بازی کردیniniweblog.comخنده

پسندها (4)

نظرات (4)

آیسان ، ترانه
23 بهمن 93 18:25
سلام دوست عزیز ... از وبلاگ زیبای شما دیدن کردم ، خسته نباشید ... خوشحال میشم به من هم سر بزنید ... منتظر حضور و نظرات مکتوب شما هستم ... سپاس ... من لینکتون کردم دوست داشتید منم لینک کنید
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
خیلی ممنون چشم حتما....
♥ نیکتا ♥
25 بهمن 93 17:11
سلاممممم مامانی علی سان به منم سر بزنید خوشحال میشم ...راستی وبتون خیلی عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالیه [گل چشم حتما......خییییییییییییییییییلی ممنون
♥ نیکتا ♥
25 بهمن 93 19:27
سلام خالخ جونم از دوستی با شما منم خوشحالم ممنون که سر زدید
مامان اعظم
2 اسفند 93 12:13