علی سان رحیمیعلی سان رحیمی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

علی سان رحیمی

ماجرای استخرتایم زنانه

1394/3/26 15:46
353 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم چند مدتی بود که اصرار میکردی بریم استخر و چون بابات زیاد اهلش نیست مجبور شدم خودم ببرمت....ولی از انجایی که پسر بودی باید کمی تغییرات روت انجام میدادمخندونکدوتا سنجاق سر برداشتم و مایوی دخترانه خریدم و تو عصبی شده بودی که من نمیخوام دختر بشم...وای که من چقد میخندیم....خلاصه رفتیم و امادت کردم چند نفر از فامیلا دورت جمع شده بودن و بهت میخندیدن و اسمت رو ایلین صدا میزدنمحبتبا تلاش زیاد بردمت داخل و خیلی هم بهت خوش گذشت تنها دلخوریت لباس تنت و اسم دخترانت بود.....ولی خاطره ی خوبی هم برای ما و هم برا فامیلا شدددد و اخرشم کسی نفهمید که تو پسر بودیقه قهه  فدای قیافه ی عصبانیت بشم     مثل اینکه خیلی خسته شدی هاااااااااااامحبت    اینم یه عکس از حس حسادت به ابوافضل پسرخاله یهشت ماهم که یواشکی لباسشو میپوشی   دقیقا اندازتهقه قهه   اینم از کمکت در شستن فرش در باغ...ولی خدا وکیلی حس مسولیت بالایی داری و در همه چیز تا توانت کمک میکنی    و البته شلوغی های تو و عرفان همیشه پابرجاست....اخه جا قطعیه.....شب در باغ  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)