علی سان رحیمیعلی سان رحیمی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

علی سان رحیمی

باغ مامان بزرگ اینا

1393/12/3 10:24
524 بازدید
اشتراک گذاری

کمک علی سانم در اشپزی برای هییتعکس اخرین روز مهد قران و گرفتن جایزه هااینجا هم کنجکاوی که ببینی جایزه چی دادن.......اینجا هم باغیم و شما در حال جمع کردن شاخه ها هستی.........البته چه عرض کنم......اونا رو نریز زمین کمک نخواستیمخندونکواییییییییییییییی مادر جون  اینجا سردت شدهاینجا هم بابا بزرگ توی خانه باغ اجاق خانگی درست کرد تا غدا رو گرم نگه داره و شما چون گرسنت شده داری به غداها سرک میکشیاینجا هم چون توی خونه یه مشکلی پیش اومده بود عمه و شوهر عمت بیرون برده بودنت تا ناراحت نباشیعصبانیو میگن کلی برف بازی کردی....فدات بشماینم از خواب بعد ظهرت که با پاندای بزرگتر از خودت خوابیدیقه قههدو روزه عاشقش شدی و باهاش میخوابی بهش غدا میدی و ......خخخخخخخخخخخخخ از صدای فلش دوربین از خواب بلند شدی و عصبی داری نگاه میکنی...و میگی چقد عکس میگیری موقع خوابم راحتم نمیزاری و من میخندم به حرفات و تو بیشتر لج میکنیقه قههپسرم از دستم ناراحت نباش من همه ی این کارا رو به خاطر تو میکنم تا وقتی بزرگ شدی کودکیهاتو لمس کنی....نمیدونی با چه مصیبتی وبلاگتو سرپا نگه داشتم .....بماند که چرااااااااااااغمگین

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان فرزانه
3 اسفند 93 10:40
سلام مامانی خوب یه کلیپ خوشگل از عکسای کوچولوی نازت نمونه هم دارم قیمتش فقط 10 تومنه دیدنش که ضرر نداره یه سر به وبلاگم بزن لطفاشاید خوشت اومد منتظرتم عزیزم
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
سلام وبلاگتون باز نمیشه چکار کنم
اتی مامان
4 اسفند 93 13:08
1000ماشالله به جیگر خاله علیسانایشالله که خدا حفظ ت کنه همیشه به تفریح...
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
مرصی خاله
♥ایدا♥
13 اسفند 93 14:41
ای جونم فدات شم خوشگل خوشتیپ کوچلوی دوست داشتنی من اپم خاله پیشم بیا