علی سان رحیمیعلی سان رحیمی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

علی سان رحیمی

یه خبر بد

1393/2/19 13:32
198 بازدید
اشتراک گذاری
پسرم،علی سان تنها دلیل زندگیم،الان ساعت یک وبیست دقیقه روز جمعه هست،به ساعت که نگاه میکنم،لحظه به لحظه اضطرابم بیشتر میشود،میخواهم ثانیه ها را نگه،دارم تا فردا نشود،علی سانم فردا قراره دوباره تو رو ختنه کنن،اخه چهل روزه که بودی اتا وانا،پدر و مادر من تو رو بردن دکتر هوشمند ختنه کرد،از شانس ما یه ماهه فهمیدیم که جناب دکتر ختنه رو ناقص کردن،به همین دلیل فردا ساعت هشت قراره تو بیمارستا ن بستری شی،خیلی دلهره دارم،بابامجتبی هم از الان به فکره که برات چی بخره که بعد اینکه تو بیمارستان به هوش اومدی خوشحالت کنه،راستی بابات همه ی تلاششو میکنه که تو کمبود نداشته باشی امیدوارم،بزرگ که شدی. قدر زحمتاشو بدونی::::::::::::خدایا تو را قسم به علی اصغرت که شش ماهه از مادرش جدایش کردن،همه ی بچه ها رو حفظ کنو همه ی اونایی که تو تخت بیمارستانن شفا بده:مامان های عزیز محتاج دعای شما هم هستیم«»«»«»«»«»
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ارمیا تپلی
19 اردیبهشت 93 14:09
سلام مامان گل خدا خبر بد نیاره نگران نباش و توکلت به خدا باشه
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
مرسی مامانی و ارمیا،قوت قلب شدین برام
مامان مهدیه
20 اردیبهشت 93 12:20
سلام ناهید جون. اولا خوشحال شدم از دیدن وبتون. اما واقعا از این خبر ناراحتم و کمی هم عصبانی از این دکترهای مثلا خوب.به نظرم باید ببرید پیش خود دکتر هوشمند تا خودش ببینه چیکار کرده.ما امین رو 12 روزه که بود تو بیمارستان الزهرا ختنه کردیم.امیدوارم بعدا مشکلی پیش نیاد. عزیزم زیاد نگران نباش آخه ختنه کردن که کار سختی نیست.روی گل علیسان رو ببوس.منتظر خبرهای خوبت هستم.
مامان ناهید و علیسان
21 اردیبهشت 93 12:07
سلام خانمی،ممنون،امیدوارم هیچ مادری رو تخت موندن بچشو نبینه،راستش خیلی سخت بود واقعا مردیم و زنده شدیم،اما به سلامتی امروز خوب شدهبردیمش هوشمند گفت بیارین دوباره ختنه کنم اما دکتر خودش توکلی فر نذاشت گفت باید یه جراح این کارو کنه،و دکتر امیر حسین انسان نژاد کردش