علی سان رحیمیعلی سان رحیمی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

علی سان رحیمی

14 دی تولد من/25دی تولد خاله مهسا/5بهمن تولد بابا مجتبی

1393/11/7 16:23
351 بازدید
اشتراک گذاری

تولد بابا رو با همکاری علی سانم گرفتیم چون میخواستیم سوپرایزش کنیم گفتیم خونه نیستیم اما از بعد ظهرتدارک تولد رو اماده کردیم و بابا جون اینا و عمه اینا بعد شام اومدن ولی چون زیاد شام گذاشته بودم شما درخواست کردی که عرفان و ابوالفضل اینا رو دعوت کنم و منم اطاعت امر کردم و دعوتشون کردم وقتی بابایی اومد داد زدی که تولد تولدت مبارک بابایی رو نگو که ذوق کرده بود خلاصه که تولد بابایی رو جشن گرفتیم و شما فقط دو تا بال کم داشتی برا پروازخندونکعسلم در حال خانندگی

پسندها (2)

نظرات (2)

محمد
7 بهمن 93 17:32
سلام با مطلب زیر بروزم "اگر می خواهید چین و چروک پوستتان را باز کنید این 9 روش خانگی را فراموش نکنید..."
حانیه
8 بهمن 93 20:08
واییییی مبارکه چه همه تولد،،خوش به حال علیسان
مادر ناهیدو بابا مجتبی
پاسخ
جای همه خاله ها و نی نی ها خالی